Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів». Строки повернення та обміну Повернення\обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару Покупцем. Умови повернення для товарів: Товари належної якості 1) Згідно із законодавством України для повернення товарів належної якості є 14 днів за умови, що товар не був у використанні та не має слідів експлуатації, а його пломби, бірки, чеки, коробки й товарний вигляд збережені. 2) Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Товари неналежної якості: 1) Товар неналежної якості, із заводським браком, дефектом, пошкодженням можна повернути, якщо цей недолік ви побачили при отриманні товару на пошті. Для цього обов'язково при отриманні посилки огляньте товар, перевірте цілісність пакування та товару (чи немає зовнішніх ушкоджень, отриманих під час транспортування), перевірте наявність всіх складових виробу в коробці (залежно від замовлення). Якщо ви помітили пошкодження, заводський брак, дефект, відсутність комплектуючих - ви маєте безпосередньо в поштовому відділенні скласти відповідний Акт, відмовитись від отримання товару та одразу повідомити про це Продавця. Ми замінимо його на інший або повернемо гроші. 2) Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок Продавця. Фізичне місце розташування (де можна зробити обмін\повернення) 1) У м. Луцьк обмін та повернення можна зробити безпосередньо за адресою вул. Конякіна 24В або через перевізника Нова Пошта. 2) По Україні всі повернення приймаються через вантажні відділення Нової Пошти. Терміни та умови повернення коштів Заміна виробу або повернення коштів здійснюється протягом 5-7 днів після отримання товару Продавцем. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. До них відносяться товари, які виготовлені на замовлення по дизайну покупця, тобто коли повний набір характеристик товару не має представлення як окремої одиниці на сторінках інтернет-магазину компанії.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.